nastavak

4. nivo – Svesnost jedne pozitivne stvari koju smo nasledili, koju prihvatamo da osnažimo i živimo u potpunosti

Nakon prethodnog dela gde sam imala jasnoću dharme, cilja i svrhe, bilo mi je lako da otkrijem i ono što je snaga nasleđena od predaka. To je snaga volje, ličnost, snaga žene, arhetip jakih žena, koji sam povukla sa majčine strane. Negde mi je postalo jasno ono što već dugo naslućujem kao svoj naredni pravac, a to je upravo rad na ženskom aspektu, isceljenje ženskog aspekta. Bitno je što sam nasledila arhetip jake, nezavisne, snažne i hrabre žene, da bih mogla da oživim i osnažim i onaj ranjivi, nežni, podržavajući aspekt žene i pomognem drugima da urade to isto, kroz integraciju oba.

5. nivo – Svest o pozitivnim stvarima koje smo nasledili, o talentima, veštinama, predispozicijama, sa majčine i očeve strane

Ovaj deo je došao kao prirodni nastavak prethodnog, gde sam majčinoj strani zahvalila za snagu, intelekt i hrabrost koju imam, kao i preuzimanje odgovnosti, delovanje, postizanje. Prihvatila sam i mladalački izgled koji dobih sa majčine strane. Kada je došao red na očevu stranu, setila sam se da je to porodica profesora i nastavnika i da sam od njih dobila sposobnost i težnju ka prenošenju znanja, kao i talenat za pisanje, književnost, ali i duhovnost, sklonost ka mističnom, okultnom, spiritualnom.

Moćan deo ovog dela meditacije je vizualizacija kako se svi ti talenti, veštine i znanja prenose sa predaka na mene. Osećaj da oni žele da to daju i da im je drago što prihvatam ono što su oni razvili i žele da prenesu.

6. nivo – Isceljenje predaka

Naredni deo meditacije je vizualizacija i osećaj pročišćavanja svih traumatičnih i bolnih iskustava, nakon čega sledi ispunjenost energijom ljubavi i podrške. To je energetski moćno iskustvo, ali ga ne vredi prepričavati. Mnogo je bolji efekat kada se ono doživi i oseti.

Ima tu još nekih detalja u meditaciji, kao što je izbor prostora koji se dešava na početku, ili momenat kada se mi sami predstavljamo precima, ali to je opet samo deo koji upotpunjuje celu priču. Osećaj povezanosti sa precima i energetska osnaženost i podrška koja se ostvaruje je, verovatno, jedan od najdragocenijih efekata ove meditacije.

Meditaciju doživljavam izuzetno moćnom i zahvalna sam što sam je pronašla i dobila. Pozivam one koji su prošli kroz ovu meditaciju da, ako žele, podele svoja iskustva. Pozivam i sve druge da nam se pridruže u novom terminu ili da urade sami. Meditaciju na engleskom ili srpskom poslaću svakom ko je želi.